Játék rengeteg -egy gyógypedagógus álma



Bőti Anikó vagyok, gyógypedagógus.

Leírni is hihetetlen, de 2005 óta foglalkozom eltérő-, illetve tipikus fejlődésmenetű gyermekekkel és fiatalokkal.

Értelmileg akadályozottak pedagógiája szakirányon végeztem az ELTE, Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, majd néhány év múlva ugyanitt diplomát szereztem autizmus spektrum pedagógiája szakirányon is.

Izsák, Csongrád, majd sok-sok év budapesti élet után Bakonybélben lakom, és Zircen dolgozom.



2022. február 15-én hatalmas változás történt az életemben. 16 év közalkalmazotti munkaviszony után döntenem kellett, és megléptem azt, ami még ma is egy álomnak tűnik. A főállásom lett a Játék rengeteg....


A Facebook-on is keressék bátran az oldalt a www.facebook.com/jatekrengeteg linken.              


Most pedig ismét egy mérföldkőhöz érkeztem, ezen az oldalon is igyekszem olyan szakmai bejegyzéseket megosztani, amik azt gondolom, hogy mind a családoknak, mind a szakembereknek hasznosak lehetnek.


Hálásan köszönöm a sok bíztatást, és támogatást!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Legnépszerűbb bejegyzések

Agyféltekék összekapcsolása - játékos feladatokkal

Finommotorika fejlesztése: ujjtorna - mondókákkal

Lufis játékok kicsiknek és nagyoknak